niedziela, 28 lutego 2016

moja pierwsza "lalylala" Lila

Jakiś czas temu grzebiąc po necie i zgłębiając tajniki amigurumi natrafiłam na lalylala. Zakochałam się w nich od razu. Uważam, że są fantastyczne. Charakteryzują się dość specyficzną "figurą". Mają krótki nóżki, długi tułów i długie ręce (przypominają mi trochę Teletubisie). Ich autorką jest Lidia Tresselt.

Moja pierwsza maskotka typu lalylala powstała jednak nie z oryginalnego wzoru - kolejne będą. Wzór na Lile zaczerpnęłam ze strony lollyscraftycrochet.co.uk, jednak pozmieniałam bardzo dużo aby najbardziej upodobnić Lile do lalylala.

Lila została zrobiona włóczką Red Heart Baby szydełkiem nr 3. Wypełniona jest hipoalergicznym wsadem do poduszek. Lila ma ok. 25 cm wzrostu.


Mam nadzieję, że będzie się podobać nowej właścicielce. 

1 komentarz: