wtorek, 2 czerwca 2015

szydełkowa żyrafa Klementyna

No i przyszedł czas na zabawki robione na szydełku. Znalazłam całe mnóstwo przepięknych wzorów tylko czasu brak :(.
W przerwie między szydełkowymi komplecikami dla dzieciaczków popełniłam żyrafę, której wzorek znalazłam u Klimju. Nie mogłam się zdecydować na to w jakim kolorze ma być i w końcu padło na cieniowaną włóczkę, oczywiście Red Heart Baby za pomocą szydełka nr 3,0 powstała Panna Klementyna. Mam nadzieję, że przyszła właścicielka będzie zadowolona.



Klementyna ma ok.45 cm wzrostu (od kopytek do końca rogów).

2 komentarze:

  1. Jaka cudowna żyrafka wyszła. Piękna. Bardzo mi się podoba ta melanżowa włóczka. Cieszę się, że mój przepis się przydał :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest boska ;) Przepiękna... chce ją zobaczyć na żywo :D

    OdpowiedzUsuń