niedziela, 10 maja 2015

decoupage

Szukając czegoś w internacie natknęłam się przez przypadek na słoiki po kawie ozdobione techniką decoupage. Strasznie mnie zainteresowała tak metoda i postanowiłam sama jej spróbować. Trochę trwało zanim się do niej zabrałam. Najpierw poszukałam w necie informacji o tym jak "to ugryź". Bardzo przydatne były informacje zamieszczone w poradniku decoupage oraz na creative hobby. Poniżej moje pierwsze słoiki decoupage. Muszę jeszcze popracować nad wykończeniem ale ogólnie jestem zadowolona.

Jako pierwsze prezentują się moje ulubione "słoiki grzybowe". Niestety zdjęcie zrobiłam na jasnym tle więc nie widać, że słoiki są w odcieniu cielistym.
Duże słoiki na grzyby zostały przyozdobione również drugą warstwą serwetek. Dało to efekt fajnego cienia. W ten sam sposób przyozdobiła wszystkie pokrywki.
I jako ostatnie słoiki różnych kształtów i wielkości w różnych technikach. Trzeba było wypróbować wszystkiego.
 Jedno mogę powiedzieć, decoupage wciąga.:)

1 komentarz:

  1. Kochana nie tlko ja się w tym banku marnuje ;) Boże jakie one są cudne, po prostu fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń